راهنمای خرید پاوربانک روموس Romoss Knight 10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه پاوربانک یکی از مهم ترین لوازم جانبی های تلفن همراه شده است. اما اگر پاوربانکی که خریداری میکنید مناسب نباشد یا بخاطر استفاده از جنس های نامرغوب در برق رسانی به موبایل شما مشکل داشته باشند، جدا از هزینه ای که شما برای خرید آن کرده اید موبایل شما هم دچار آسیب های جدی می شود و حتی ممکن است باتری گوشی شما به مرور از بین برود. شرکت روموس یکی از برندهای بزرگ در زمینه تولید پاوربانک می باشد.

پاوربانک romoss Knight 10 با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر یکی از محصولات شرکت روموس است. طراحی این محصول به زیبایی انجام شده و با نشانگر LED میزان شارژی که در پاوربانک باقی مانده را به شکل نمایه باتری نشان میدهد که زیبایی محصول را افزایش می دهد. همچنین نایت ۱۰ در مقایسه با رقبای خود سبک است و جابجایی آن راحت می باشد. جنس بدنه پاوربانک نیز به طوری طراحی شده که اگر موبایل خود را روی آن بگذارید خط و خشی روی آن نمی اندازد. برای بررسی بیشتر این محصول در ادامه مطالب با ما همراه باشید :

سایت راندمان :

در مدل Knight10 از سری شارژرهای همراه «روموس» یک باتری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت به‌کار رفته است. این محصول 233 گرم وزن دارد و به شکل مستطیل طراحی و تولید شده است. طول آن 147 میلی‌متر، عرض این پاور بانک 70 میلی‌متر و ارتفاعش 16 میلی‌متر است. این محصول در رده‌ی پاوربانک‌های سبک تا متوسط قرار می‌گیرد. ابعاد Knight10 به صورتی است که می‌توانید آن را به‌طور دائم درون کیف یا جیب خود قرار دهید. براین اساس دیگر هیچ استرسی بابت تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل در شرایط حساس نخواهید داشت و همیشه باتری دستگاه‌تان شارژ دارد. ولتاژ ورودی در این محصول 5 ولت و ولتاژ خروجی آن نیز 5 ولت است. همچنین جریان ورودی در این پاور بانک 2.1 آمپر و جریان خروجی در آن نیز 2.1 و 1.0 آمپر شدت دارد. در زمان استفاده از شارژرهای فندکی، دیواری، پاور بانک و دیگر شارژرهای از این قبیل باید به شدت جریان خروجی و دستگاهی که قصد دارید باتری آن را شارژ کنید، توجه داشته باشید. به‌طور مثال برای شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل باید از یک شارژر با حداقل شدت جریان خروجی 1 آمپر استفاده کرد. این در حالی است که برای شارژ باتری تبلت‌ها باید یک شارژر با حداقل شدت جریان خروجی 2 آمپر داشته باشید. براین اساس شما با استفاده از این محصول می‌توانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال و دیگر لوازم الکترونیکی سازگار با این تکنولوژی را شارژ کنید. روی بدنه‌ی این مدل از شارژرهای همراه روموس نشانگر LED وجود دارد که وضعیت باتری را نمایش می‌دهد. همچنین در بسته‌بندی آن یک کابل USB قرار دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید دستگاه خود را شارژ کرده و یا باتری به‌کار رفته در پاور بانک را شارژ کنید.

 

مستر کالا :

اگر به دنبال یک پاوربانک با کیفیت هستید پاوربانک Romoss Knight 10 به دلیل کیفیت ساخت بالا و طول عمر زیاد و همچنین قیمت مناسب پیشنهاد ما به شما خواهد بود.این پاور بانک از باطری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت برخوردار بوده که در مقایسه با باطری های لیتیوم یونی بسیار سبک تر می باشد که همین امر باعث سبک تر شدن پاوربانک می شود و انعطاف این باطری ها به گونه ای می باشد که می توان آن ها را به هر شکل هندسی تولید کرد.
اگر همیشه در مسیر های طولانی بر سر اینکه چه کسی گوشی خود را به پاوربانک متصل کند با همسر و یا دوست خود مشکل دارید حتما پاوربانک Romoss Knight 10 تهیه کنید تا هم زمان بتوانید دو گوشی را به آن متصل کنید.این پاوربانک دارای دو پورت خروجی USB بوده که یکی از پورت ها با شدت 2.1 آمپر و دیگری با شدت جریان 1 آمپر گوشی شما را شارژ می کنند ، البته در صورتی که فقط از یک پورت استفاده شود اینگونه می باشد.
جنس بدنه این پاوربانک از پلاستیک+ABS بوده و طراحی انتزاعی برجسته ریز بر روی بدنه این پاور بانک دو مزیت دارد ، یکی زیبایی بدنه و دیگری ایجاد اصطکاک بین سطح پاوربانک و کف دست می باشد.این امر باعث شده که در صورت عرق کردن کف دست پاوربانک از دست شما سر نخورده و نیفتد.در حاشیه این پاوربانک 4 چراغ LED طراحی شده که میزان شارژ پاوربانک را به ما نشان می دهد و در سوی دیگر کلید فیزیکی پاور قرار دارد.
یکی از نقاط قوت این پاوربانک ابعاد(15.4*71*142) آن می باشد که آن را به یک پاوربانک کاملا خوش دست تبدیل کرده است.ضخامت کم و لبه های منحنی ، سندی است برای خوش گریپ بودن پاوربانک Knight 10 که انتخاب آن را آسان تر کرده است.محتویات داخل پک این پاوربانک یک پاوربانک ، یک کابل شارژ میکرو یو اس بی و دفترچه راهنما بوده که شما به وسیله آن ها می توانید گوشی و یا دستگاه هوشمند خود را شارژ کنید.

 

ایده برتر پارسیان :

در مجموع پاور بانک گوشی موبایل روموس Knight 10 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان، کیفیت ساخت مطلوب و سرعت مناسب در شارژدهی یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل دانست. اگر شما هم قصد خرید پاوربانک روموس Romoss Knight 10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را دارید.

مشخصات کلی:

  • ابعاد : 147*70*16 میلی متر
  • وزن : 233 گرم
  • دستگاه سازگار : موبایل،تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

مشخصات باتری:

  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری : 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات فنی:

  • نحوه نمایش : میزان شارژ نشانگر LED
  • جریان خروجی : 1.0 آمپر، 2.1 آمپر
  • نوع درگاه شارژ : MicroUSB
  • جریان ورودی : 2.1 آمپر
  • ولتاژ خروجی : 5 ولت
  • ولتاژ ورودی : 5 ولت

پورت اتصال:

  • تعداد پورت : 2 پورت

نتیجه گیری :

با توجه به مطالب فوق در سه سایت معتبر، سایت ایده برتر پارسیان با توجه به مشخصات فنی که در سایت خود قرار داده بهتر توانسته محصول را به کاربران معرفی نماید و رضایت بیش از 80 درصد مشتریان خود را جلب نماید.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 14 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی